Godhjärtad!

  2010-11-05 | 13:41:05
Åh jag har varit på så dåligt humör sedan i onsdags förmiddag, då jag upptäckte att jag inte hade min plånbok hemma. Jag hade glömt den på coop när jag handlade i tisdagskväll och jag var dit igår för att höra om de fått in den. Icke sa nicke och då kände jag hur jäkla arg på mig själv jag var. Inte heller polisen hade fått in den så det kändes rätt meninslöst. Jag har ju sjukt mycket saker i plånboken, typ bankkort, leg, mini-piller och sådana saker. Som tur var inga lösa pengar, pank som jag är haha!

Iallafall, idag, nyss när jag hade tagit med mig chrilles plånbok till ica för att handla lite saker vi behöver så tänkte jag att jag kan väl lika gärna gå in på coop igen och fråga, man vet ju aldrig. Hade dock ställt in mig på ett nej för att inte bli besviken. Men, en snäll man hade hittat min plånbok och lämnat in den på kundservice, snacka om att jag har haft tur! Alla saker var kvar också, är så sjukt glad! Att det finns så snälla människor :)

Nu håller jag på och lagar mat, har hickorymarinerad kyckling (sådan där bordskyckling man köper och bara stoppar in en timme, haha) i ugnen och ska snart gå och koka ris. Efter det ska jag hänga på chrille och hans bror för att träna på badhuset, eftersom jag fått tillbaka min gym"nyckel" som även den låg i plånboken. Jag tänker inte ha den kvar där längre utan förvara den hemma. 2100 spänn är inget jag har lust att slarva bort en gång till...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha jag vet :$ :D



Msn :))))<3

2010-11-05 @ 17:51:22
URL: http://hedenbergjennifer.blogg.se/
Postat av: ~*Jennie*~



Det finns en del fina människor :) Härligt att få tillbaka den, man har ju allt i sin plånbok ;)

2010-11-10 @ 20:20:17
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0