Cosy times

  2010-11-09 | 23:10:22
Åh, det är så mysigt att titta ut och se snön yra ner! Det ger mig julkänslor :). Inte lika kul att gå ute, eller det var mysigt på vägen till hemköp, men på vägen hem så blåste det mot oss och det var inte så kul, hehe. Men jag fick min glögg och muuuums vad gott det är med varm glögg! Jag är ganska sugen på att koka min egen glögg i år, få se hur det blir med det. :) Vi köpte även pepparkaksdeg, för jag blev sugen att baka pepparkakor men orkar inte göra degen, inte nu iallafall, jag ska göra egen deg så småning om. Men jag har ätit istället, tänkte att jag skulle baka imorgon, men kom på nu när jag tänkte på det att jag inte har några formar.... smart där! Får kolla efter sånt på IKEA på lördag :>

på tal om IKEA, tänkte lägga upp lite på vad jag är sugen på just nu därifrån, alltid roligt att se! För mig iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0