When I was young.

  2010-05-06 | 19:10:12
Hej på er! Jag är helt slut, både psykiskt och fysiskt. Allt som har hänt de senaste dagarna har varit riktigt jobbigt. Nu är det mesta löst, och det som inte är löst har rektorn tagit på sig att fixa, då vi har gjort allt vi kunnat.

När jag kom hem från skolan så somnade jag, hehe. Sov ett par timmar och nu har jag lagat mat och slängt i en tvättmaskin. Är fortfarande helt slut men ska ta tag i pluggandet nu. Bara ett par veckor kvar nu, sen slipper jag detta! Ska bli så skönt.

Haha, jag tänkte bjuda på lite bilder såhär mot kvällningen. Har testat webcamen på chrilles nya bärbara, fanns mycket roligt att göra! :)







Kommentarer
Postat av: Emelie

okej, va bra de iaf :) <3

2010-05-06 @ 19:36:54
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0