Was looking for a place to hide away

  2010-05-10 | 23:25:05
Ja gud, nu tänkte jag skämma ut mig lite inför er, hehe. Jag har haft en sån lust att sjunga och spela men det har inte låtit sådär jättebra, har haft dåliga dagar tror jag ;) Nej men jag orkar inte vänta på att det dyker upp en dag då min röst låter okej (alltså jag är inte förkyld utan jag sjunger bara sämre vissa dagar och bättre andra dagar, är likadant med min ritförmåga) så ni får nu se ett klipp där jag sjunger Laleh:s "Hide away", första versen och refrängen. Jag är inte världens bästa på gitarr heller kan jag väl varna er med ;)

Men lyssna och njut! (Eller ha min tillåtelse att stänga av om det låter för hemskt)




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bara för att du ska söka till idol iår :)<3

2010-05-11 @ 07:53:17
URL: http://hedenbergjennifer.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Du är bäst!! Så underbart att höra dig sjunga! Var inte så blygsam, tro på dig själv! För du har en enorm röst, som får mina tårar att komma och jag lovar dig även Bert Karlssons om han fick chansen att höra dig sjunga! Bamse kramar till dig från mig!

2010-05-14 @ 00:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0