Nörd.

  2010-05-11 | 21:55:49
Jag är en grymt stor nörd när det gäller The sims. Har alltid älskat det! Oftast brukar jag göra en familj, hålla på länge för att göra de så fina som möjligt och sedan spenderar jag grymt lång tid på att göra ett fint hus. blir dock aldrig nöjd, haha ;) Efter det börjar jag spela men då har jag redan fuskat upp pengar eftersom jag vill göra fint hus, så sedan fortsätter jag fuska för att det ska gå så bra som möjligt. Efter ett par dagars spelande brukar jag göra en ny familj och så håller det på.

Nu har jag dock bestämt mig för att jag ska försöka spela på den här familjen jag gjorde igår och försöka spela så många generationer som möjligt! I'll keep you updated.



Här är min tjej i familjen! Fin va? :) Har även en man och så har de en dotter.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fint hår ju :O Har du laddat ner det? :)

2010-05-12 @ 08:12:26
URL: http://hedenbergjennifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh de måste jag också göra :D:D:D

2010-05-13 @ 11:23:39
URL: http://hedenbergjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0