Goooooood night.

  2010-05-17 | 22:41:40
Hej och hallå! Kan inte fatta att jag tar studenten om 3 veckor! Det är ju ingenting ju.. har praktik två dagar den här veckan, och två dagar nästa, sedan är det slut. Har haft det väldigt lärorikt och det är så invant att åka dit så det kommer att vara väldigt tomt och tråkigt när det är slut. Fast nu längtar jag som sjutton till studenten! Vi pratade om studentdagen i klassen idag, bestämde lite tider som vi skulle träffas innan skolan, vilken tid vi ska samlas vid flaket för att åka och sedan vilken tid och vart vi ska festa på kvällen. Jag känner på mig att den dagen kommer att bli kanon! Hoppas det är sol bara.

Dagen idag har varit ganska lugn, solen har lyst och värmt som attan och vi har lämnat in årsredovisningen idag, = Slut på UF.. så jäkla skönt.. Har dock en del julgransblandning kvar som någon gärna får ta om den vill ha? ;) Hehe. Lunchade med sötis-Jennifer och slutade måttligt tidigt. På kvällen var vi och åt på Burning Duck, min pojke och jag, mysigt värre! Även Jimmy hade vi med oss :).

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa ut sista Harry Potter-boken, och JA, det är typ 15:e gången jag läser den, men jag måste, säger vi, iallafall den här gången! (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0