Besviken.

  2010-05-24 | 20:06:28
Just nu är jag så jävla besviken på mig själv. Jag trodde jag gjort bättre ifrån mig? Men tydligen inte. Fan!

Sen är jag jäkligt förbannad också, det är typ tredje inlämningen som en lärare slarvat bort för mig nu, varje gång har "den" sagt "Du har inte lämnat in den här uppgiften Emelie!" Och så har jag det för länge sedan men nej, då har jag inte det för "den" har inte fått den, men så visar det sig oftast att "den" fått det men lagt det på något annat ställe.. och då får jag skiten av det. Blir skitarg om inte den här uppgiften kommer fram för den lämnade jag in för flera veckor sedan, skrev den på den gamla bärbara datorn som inte finns i min ägo längre, SKITKUL om jag måste göra om den såhär sista veckan innan betygssättning. Och jag kommer verkligen att visa min ilska om det visar sig att det är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0