Back to basics

  2010-05-31 | 17:37:39

Ursäkta för att jag varit så inaktiv, jag har varit så sjukt stressad och varit på så dåligt humör så det är inte klokt! Idag lämnade jag dock in allra sista uppgiften, vilket innebär: Skolan är över, det är bara att njuta nu de här sista dagarna, nästa fredag klockan 13.00 är det slut på riktigt. Det känns konstigt, är det verkligen sant? Ska bli så grymt skönt men ändå sorgligt.

Idag är jag på gott humör, solen skiner och det är jätteskönt ute. Jag är ledig imorgon och på onsdag så jag ska passa på att njuta ordentligt!

Hehe, jag sitter förresten här med mina finskor som jag ska ha på balen på tisdag nästa vecka samt på studenten. Har inte tänkt på att gå in dem och kom på idag att det kanske skulle vara bra så jag slipper få jätteont i fötterna då! Jag ska ju stå och gå ganska mycket nästa vecka ;)




Bara lite mer än en vecka kvar! 5 skoldagar kvar... vad jag vet (Alltså där vi inte har andra saker inplanerade/lediga) På mössan står det Emelie (fast på den sidan det inte syns) och sedan Ahlin Hp07.



Finskorna. Nej, det är inte en blånagel, eller den är blå men det är nagellack, har inte hunnit måla de andra än.



Haha ignorera vaderna.. Skorna är finast bakifrån ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0