Sportlovet = slut!

  2010-03-07 | 19:40:49
Jaha, nu var det här sportlovet slut! Gud vad fort allting går.. Har haft en bra sportlovsvecka, även om den inte blev som jag och min pojke tänkt oss, han skottade ju snö varje dag och i fredags fick han jobb på stora enso så han har tillbringat varje helgnatt där. Men nästa vecka är han ledig hela veckan, så då ska vi träffas ;) Ska ju även kolla på lägenheter, blir myyyys!
Jag har nästan inte gjort någonting, vilket har varit otroligt skönt! Bara tagit det lugnt, och två dagar umgicks jag med min underbaring Jennifer och hade det hur bra som helst!
Idag kommer min plastpappa hem från polen också, han jobbar där med att stabilisera vägarbeten och är borta två veckor och sedan hemma en, och så fortsätter det så. Det är lite jobbigt, man hinner inte träffa honom så mycket, dock ska han bara vara där tills maj, och sedan ska han förmodligen vara i Sverige och jobba igen. Lite lyckat är det ju att han och Chrille är lediga samma vecka, de gillar att umgås så då hinner ju de träffa varandra!
Nu ska jag värma lite oboy och kolla vidare på Kalla Fakta om jag inte tröttnar och byter till barnprogram..

Kommentarer
Postat av: alex

Kul att sportlovet har varit bra!

Vad hände ridag då ?

2010-03-08 @ 11:02:18
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0