Paket?!

  2010-03-03 | 18:57:36
Hej! Nu har jag kommit hem från stan, vi åkte in mamma jag och Hampus för att bowla med moster, William och Victor. Det var roligt, men jag är fullkomligt kass på att bowla! Kul var det i alla fall, och det är ju det som är viktigast, eller hur? ;)

Fick ett sms tidigare idag om att jag hade ett paket att hämta ut i stan också, så det passade vi på att göra på hemvägen. Alltid roligt med paket!

Mitt paket från Buzzador
Har ett uppdrag att testa en ny duschtvål, och sedan berätta för mina vänner vad jag tycker om den och dela ut prover. Tänkte ta med mig en till söt-jennifer redan imorgon så att hon får testa. Gott luktade den, så jag hoppas att det funkar bra och att den ger en skönare hud som den säger! Bloggar mer om detta när jag testat den i ett par dagar.
Nu sitter vi och kollar på Ozzy och Drix på cartoon network, haha roligt program det där. Kollade jag mycket på när jag var mindre! ;) Snart ska vi sätta igång filmen G-force, hoppas den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0