Lördags

  2010-03-22 | 19:58:44
Förresten, i lördags så hade jag fullt upp hela dagen! Först kom Micke hem till mig en sväng, och vi spelade gitarr och sjöng, det var kul! Sedan kom Bästa Elin och ville se hur jag bodde, vi bor ju nära varandra igen, så himla härligt! Så drack vi kaffe i massor och snackade en massa skit! Så himla trevligt, nu kommer jag vilja he hem henne varje dag, tihi! När hon hade gått så ställde jag mig och lagade mat eftersom chrille skulle komma hem från jobbet :) Vi åt och efter det så gjorde jag mig i ordning för att gå på fest med mina pumor! Kvällen blev väldigt lyckad, iallafall till en början, haha! Linn och Jennifer, säger inget mer än så, men fyfaan! ;) Krogdn var dock tråkig..
Nu ligger jag och ska till att kolla på första avsnittet av Arn, har sett filmerna, men det ska bli kul att se den som en serie med borttagna scener! Om ca 2½ timme så kommer min pojke hem också, trevligt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0