Jag är så lyycklig!

  2010-03-08 | 20:08:11
Åh, idag var det en kort dag i skolan, skönt som bara den! Slutade strax före ett, helt perfekt då vi skulle till gamla byn klockan ett och hämta nycklar till lägenheterna vi skulle kolla på. Den första vi kollade på blev jag kär i, liten, mysig och helt underbar! Ljus och fin med mycket fönster och stor balkong. Fräscht kök också! Gorgeous. Sedan var vi till den andra, som inte var lika fin, så vi tackade ja till den första och får reda på redan imorgon under dagen om vi får den eller inte. Är så spänd just nu, vill bara veta!
Skulle vara så kul att få den, eftersom både jag och min pojkvän och mammor + min plastpappa gillade den. Många garderober!! Hehe men jag hör av mig imorgon eftermiddag igen, glad eller besviken, vi får se! Hoppas på det första! Nu ska jag äta god mat och kolla på film.

Kommentarer
Postat av: alex

svar: gud vad roligt ;) var lägenheten fin då?

2010-03-08 @ 22:05:00
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0