Isracing

  2010-03-02 | 22:18:16
God kväll! Här sitter jag under täcket med laptopen i knät, mysigare kan det nästan inte bli! Jo, det förstås, att ha min älskade i närheten skulle slå allt. Men han åkte hem för en stund sedan, ska skotta snö imorgon. Det är så typiskt, han har varit arbetslös hela tiden, och så när jag får lov och vi kan umgås på dagarna och hitta på något kul så får han hjälpa till med att skotta snö hela dagarna. Ska dock inte klaga, han tjänar pengar och det är jättebra! Kul att han får göra något mer än att bara sitta hemma och rulla tummarna också. Dessutom är det inte helt möjligt att han och jag sticker iväg till något varmt ställe en vecka framöver, inte helt fel det heller!

Vi har varit på isracing idag, det var faktiskt kul. Har aldrig hört talas om det förrän idag då mamma ville att vi skulle följa med. Vi bor inte så jättelångt ifrån Masarnas speedwayarena så vi åkte dit och kollade. Var precis som speedway, fast på is! Nackdelen är väl att det är så jävla kallt om röven, haha. Mysigt var det ändå, men varm choklad och ballerina kladdkaka.
Nu sitter jag och väntar på att se om jag vinner en auktion på tradera. Det är en maskeraddräkt till studentfesten nästa vecka. Temat är att komma utklädd till något på "P", så vad jag har hittat på kan ni få gissa er fram till. Kan ge er en ledtråd att det är någon känd från TV! Haha gissa på nu!
Säger godnatt nu, vi hörs nog imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0