Citylife

  2010-03-05 | 17:42:11
Har haft ett trevligt sportlov ändå! Igår var jag hos min plutt och vi var ute och gick, bakade apgoda muffins och kollade på Björnbröder. Mys! Idag var vi igen, först var vi på stan och åt lunch och shoppade lite, och sedan åkte vi hem till oss själva. Efter en stund kom hon dock igen och jag visade min dräkt. Sedan kollade vi på Ice age 3 och nu har hon precis åkt. Myspennifer<3
Min babe har fått jobb! Eller det är ett vikariat med jättekul att han äntligen får något att göra + en inkomst. Nu kollar vi lägenheter, busigt va? ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

:*<333333333333

2010-03-05 @ 20:30:33
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0