Studentvecka!

  2010-06-07 | 10:07:19
Nu är den ÄNTLIGEN här! Studentveckan som jag längtat så himla mycket efter! Imorgon är det bal och på fredag springer vi ut. UNDERBART!

Hade förresten sovmorgon idag, men kunde jag sova? Nej, så jag har varit uppe sen halv 9 och bara tagit det lungt. Strax ska jag bege mig iväg till skolan för en snabb samling innan vi far iväg till visentparken. Vi ska vara med på en picknick där men typ skolledningen och avestas politiker, samt våra rådgivare från UF. Blir nog trevligt, om det inte börjar regna förstås :)

Här får ni en smygtitt på min klänning! Självklart lägger jag upp bilder från balen imorgonkväll eller på onsdag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0