Solsken

  2010-06-23 | 14:53:18
Solen skiner, det är jätteskönt ute. Jag är glad, imorgon får jag lön! Livet leker, förutom att jag hostar hela tiden, har fått träningsvärk eller något tror jag, ont gör det. Men jag är glad ändå.

På fredag är det midsommar, den ska firas med mina svärföräldrar, ska bli väldigt trevligt! :) Jag ska även till gammelgården och sjunga med "kören", alltså vi är en stor kör men vi kommer vara väldigt några just på fredag, vilket innebär att jag måste sjunga ett par solonummer, hehe. ja det är skitkul men jag är orolig för hur det kommer att låta med tanke på att jag hostar jättemycket, min röst är inte på topp liksom. Men det ska nog gå bra!

Nu ska jag slänga mig i duschen, vi får besök snart!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

DUÄRBÄST<3

2010-06-27 @ 12:15:38
URL: http://hedenbergjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0