<3

  2010-06-09 | 14:15:38



Haha, bäst! Fler bilder kommer när jag får dem :)

Hade en så grymt rolig kväll igår, helt galet! Dock måste jag och min pojk varit de som gick hem först, haha kärringar vi är. Barfota gick jag också, hade så grymt ont i fötterna! Men kul var det och jag var bra nära till tårar ett par gånger, alla var så sjukt fina i sina kostymer och klänningar. Nu är det bara studentlekar kvar imorgon och sen är det student på fredag, helt sjukt egentligen!

Nu ska jag ta och vika lite tvätt tänkte jag säga, men jag hamnar nog i soffan ett tag med en bra bok, trött är jag. Vid femsnåret ska jag kila ner till trapper och äta middag med nästan alla i Hp07, mysigt att få umgås lite med klassen såhär nu när allt snart är slut.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi ja de var de verkligen ;)

2010-06-10 @ 10:06:10
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0