Signhild ♥

  2010-07-24 | 21:22:20
Jag vet förresten inte om jag har berättat att jag och min pojkvän är med katt? :) Estrella hemma hos mamma fick 8 st kattungar dagen innan jag tog studenten, och nu har jag och Chrille bestämt oss för att vi ska ha en till lägenheten.

Vi har redan valt ut en, min lilla gullegris. Hon är jättegullig och jag tänker döpa henne till Signhild! Hehe. Jag tycker att det är så mysigt med lite tantiga namn på katthonor. Just Signhild är lite roligt också för min moster tyckte att jag såg ut som en sån när jag var liten, så varje gång det var Signhild i almanackan när jag var liten så ringde hon till mamma och önskade mig grattis på namnsdagen, haha mamma var nog inte så glad ;). Men det är gulligt. Tänker dock kalla henne för Siggan när jag inte orkar säga Signhild.

Tänker slänga upp två bilder jag knäppte på henne när jag var hemma sist. (Hemma hos mamma)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0