Jobelijobb

  2010-07-09 | 01:32:44
Hade det väldigt trevligt i Uppsala, blev lite nya kläder och en ny väska, samt lite smått och gott till lägenheten :). Vi åt god mat och åkte och solade eftersom det var så jäkla varmt!

Nu är jag hemma i vardagen igen, jobbar och sliter ;). Ska jobba hela helgen, och på lördag blir det verkligen fullt upp, då jag fyller år. Blir jobb och sedan hem fort för att svira om och ta emot gäster och bjuda på fika. Trevligt!

Både min pojkvän och jag har köpt nya mobiler också. Usch det känns som att jag skaffar ny mobil hela tiden.. men grejen är att jag har haft begagnade mobiler hur länge som helst nu, och ofta så finns det ju en anledning till varför folk byter, hehe. Men har man inte pengar så kan man inte handla heller ju! Så nu köpte min grabb en mobil och jag har gått och suktat efter en sådan mobil han köpte i flera månader, då den faktiskt hade premiär igår. Efter mycket velande så köpte jag den idag. Är grymt nöjd! (Det är en Htc Wildfire om ni undrar.)

Nu ska jag lägga mig och sova, så jag orkar jobba imorgon eftermiddag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0