2010-07-29 | 01:26:39

Min mamma är hemma nu, min älskade, sköra lilla mamma. Hon hade svarat bra på antibiotikan och sänkan var bättre nu. Skönt att veta att hon inte behöver sova på lasarettet iallafall, det är positivt!

Idag så jobbade jag till 13, sen så åkte jag och min pojke tillsammans med hans föräldrar ner på elgiganten och köpte en frys till vår lägenhet. Är sjukt nöjd, äntligen kan vi storhandla utan att behöva tänka på vad som får plats! Så åkte vi och handlade mat och sedan så åt vi. Eftersom båda är "långlediga nu", veckan ut så tänkte vi gå ner på Trapper Bar och ta en varsin öl, är ju ändå lillördag idag ;) Vi träffade dock två av mina gamla klasskamrater från gymnasiet (låter som att det var 5 år sedan vi gick gymnasiet när jag skriver sådär, fast det var 2 månader sen...) och det slutade med att vi hamnade på en annan krog, Kingen, där vi festade tills en kvart innan stängning.

När vi skulle gå hem ville min pojke stanna och kolla på fontänerna, så vi satt på en parkbänk och kollade på det fjuttiga spektaklet en stund, som han tyckte var så vackert innan vi gick hem. Nu lagar han mat och jag sitter här.

Imorgon (Läs: Idag) drar vi förmodligen till Kupolen en sväng på dagen och kollar kläder, han vill ha Jeans och jag vill ha något nytt linne/någon ny t-shirt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0