You've grown up, finally!

  2010-01-14 | 14:48:22

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är Chrilles födelsedag, hurra, hurra, HURRA!

Ja, min fina pojkvän fyller år idag och tar sitt steg från tonåring upp till vuxen. Hela 20 år. Helt sjukt, är jag tillsammans med en som är 20 år? Men juste, jag fyller ju 19, så det är ju inte så farligt, haha. Men det känns så konstigt, är vi såhär vuxna? Var det inte nyss som jag fyllde 15 och fick min moppe?

Sitter i skolan just nu, men det är tråkigt, jag längtar tills jag får komma hem till honom och pussa honom så mycket som det bara går, ge honom presenten och se hans reaktion. Jag hoppas han blir nöjd!

Tänkte faktiskt vara generös och ge er en uppdatering ikväll igen, mest för att jag måste arbeta med delårsrapporten till UF-företaget nu..

Have fun!



Min fina, min söta, mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0