You're a big mistake

  2010-01-18 | 14:33:39
Alltså, ignorera rubriken, min dåliga fantasi, heh!

Är så jäkla trött, skulle var skönt att ligga hemma under täcket, kolla på någon bra film och svulla i sig godis/dessert (typ pannacotta, kladdkaka, you name it!) Onyttigt (Y)

Ska faktiskt börja träna, men det är svårt med skjuts osv just nu så det får vänta tills jag sitter i en lägenhet med min pojkvän ;). Det är alltså min bortförklaring till varför jag inte börjat än, haha!

Dagen har varit ganska händelselös, foto på morgonen med bästa Jennifer. Efter det har jag haft svenska, engelska och UF, och nu ska jag ha arbetsmiljö och säkerhet. Slutar inte förrän 4, men usch, vill åka hem nu!


Sätt mig i ett plan och för mig utomlands en vecka, snälla? Skulle behöva ladda batterierna, och komma iväg från kylan ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0