Studentkryssning!

  2010-01-18 | 22:37:14
Åh vad jag är glad! :)

Såhär är det, jag var skeptisk till studentkryssningen när det var dags att boka i vintras, jag kände verkligen att jag inte hade någon lust alls.

Så började vi prata om att göra något med klassen, och vissa beslöt sig för att boka en resa till Cypern i en vecka. Jag känner jag att inte har råd, så jag beslöt mig för att inte följa med på den heller. Så tänkte vi åka på kryssning istället, och så var det några av de som ska utomlands som ville sälja sina biljetter till Studentkryssningen, så jag var ut och läste lite om den idag, och ja, nu har jag köpt en av en klasskompis! :)

Jag tror att det kommer bli kul,jag har ju kompiasr jag tycker om med mig :) Enda nackdelen är att det kommer kännas tomt utan min pojkvän <3 Brukar inte åka bort på massa saker utan honom, men jag tar igen det med att vara extra pussig när jag kommer hem igen, är ju bara ett dygn ju!

Så nu blir det party av, de 6 april far vi iväg, jag och ett par av mina babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0