Mitt i en mardröm?

  2010-01-11 | 22:08:31
Usch, idag har varit en väldigt jobbig dag! Jag kan säga att det känns att jag inte sovit många timmar de senaste tre nätterna. Förkylningen blir inte bättre heller, inatt får en lök ligga på bordet så att hostan försvinner iallafall. (Det funkar, faktiskt!)

Träffade dock Jennifer en lång stund i morse, gud vad jag hatar att jag inte kan umgås mer med den människan, hon är min guldklimp. Vi pratade resor, få se om det blir något? Skulle vara mysigt, riktigt mysigt!
 
Imorgon börjar praktiken igen också, två dagar i veckan fram till studenten, med undantag för loven och när tvåorna har praktik. Jag kommer att vara kvar på min praktikplats från hösten, trivs riktigt bra där faktiskt.

Nu ska jag ta och ringa min pojke för att säga godnatt, men nog hade det väl varit mysigare att ha honom här hos mig nu. Någon natt klarar jag mig kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är min guldklimp gumman! <3

Älskar dig<3

2010-01-15 @ 22:45:31
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0