Lord of the Dance

  2010-01-16 | 00:12:59

Nu har jag haft en vecka med en förskräcklig hosta, inte roligt. Idag har dock varit en helt underbar dag, trots förkylning. :)

Den började nere i studion med Micke och min älskade vän Jennifer! Var grymt kul! (Y) ♥ Efter det var det lite lektioner och sådant, men efter skolan drog jag iväg till pappa i uppsala och så gick vi på konsert! Vi kollade på Michael Flatleys Lord of the Dance, och det var grymt! :D

Imorgon blir det utgång med några vänner och min pojke, det blir också skoj! :)


Kommentarer
Postat av: emelie

tack för att du röstade på mig i Fannys fototävling :)

2010-01-16 @ 00:34:54
URL: http://tinydancer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0