Solsken

  2010-02-24 | 08:58:35
Godmorgon! Strålande vackert väder, trots kylan som jag inte vill ha. Vi har 20 minusgrader här. I måndags var det 26.. brrrr!
Idag står det praktik på schemat, som jag skrev igår. Åker med min granne runt 10 och sedan jobbar jag till kvart i fem. Det låter länge fast tiden går så sjukt fort! Ibland känns det som att man inte hinner med någonting. Det är ju inte riktigt sant för jag brukar oftast hinna med en del. Det som är positivt med att dagarna är att det snart är helg igen, och sportlov! En hel vecka att bara vila upp mig och göra vad jag vill. Chrille ville att vi skulle åka till romme en dag, men vi får se hur det blir med det. Så jäkla dyrt ju! Funderar på att åka till Uppsala till pappa ett par dagar också, var så länge sedan jag var där nu.
Nej, nu segar sig datorn, eller sidan, så jag uppdaterar mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0