Onsdagskväll

  2010-02-24 | 21:50:49
Kommer på mig själv med att sitta och gäspa, är så trött! Var roligt på praktiken idag, Irene hade en kompis från göteborg där som är lärare på en floristskola, så hon gjorde ett arrangemang som var lite annorlunda än vad vi brukar göra, och sedan fick vi göra en varsin sådan. Är faktiskt nöjd med min måste jag säga! Sedan åkte de för att träffa Irenes dotter som bor i Falun, så jag fick vara ansvarig i butiken. Lite läskigt är det, men det är såpass lugnt den här tiden, speciellt nu i kylan, så det gick jättebra!
Nu sitter min pojkvän och försöker distrahera mig med något snöre, så jag ska sluta nu.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sicken tur :DD

2010-02-24 @ 21:59:15
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0