Ny design!!!

  2010-02-23 | 23:13:51
Där ser man vad fort det kan gå när man verkligen tar tag i saker och ting (Tack UF för att jag lärt mig det!) Skrev tidigare i dag att en ny design förhoppningsvis skulle dyka upp i veckan om ni hade tur. Och nu ett par timmar senare är den klar! Känner mig stolt, hihi.
Dock måste jag rekommendera att ni läser min blogg i Firefox eller google chrome. Jag satt i en timme och försökte få den snygg i Internet Explorer, men tillslut sket jag i det, den är snygg i två av 3 vanliga webbläsare, så då är jag nöjd.
Om ni inte blir irriterade av att headern ser konstig ut i IE, ja då får ni gärna använda den och läsa min blogg ändå. Nu har jag iallafall varnat er ;).
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0