En sol och en båt och en stuga

  2010-02-25 | 22:40:07
Usch vad trött jag är, var en jobbig dag trots det faktum att jag i princip inte gjort någonting alls. När jag väntade på bussen så kilade jag in en sväng på coop och lät boken "Hypnotisören" följa med mig hem. Har velat ha den ända sedan den kom ut och nu när priset var nedsatt så köpte jag den faktiskt. Och jag hade tur, jag tog det sista exemplaret! Mamma stod tidigare idag inne på coop och tänkte köpa den åt mig, men hon trodde jag redan hade köpt den så hon struntade i det. När jag berättade att jag köpt den så skrattade hon och berättade det för mig, och sedan så gav hon mig pengarna som boken kostade. Söt-mamma 

Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa lite i väntan på scrubs, om jag inte somnar innan, är så himla trött! Imorgon blir en lätt dag iallafall, och sedan är det ett välförtjänt lov.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0