Vart tog våren vägen?

  2010-04-05 | 12:27:06
Ja, precis som rubriken säger så undrar jag vart våren är? Igår var det sol och värme, idag är det snö. :( Det kommer nog värme snart igen men jag vill ha det nu!

Idag ska jag tillbringa tiden till att städa lite i lägenheten så det är fint på fredag när mina pumor kommer. ♥ Sedan ska jag packa lite partykläder och klackisar tills imorgon, då jag drar iväg med ett härligt tjejgäng på studentkryssning! Gud vad vi ska dricka, och gud vad vi ska ha kul! Dock kommer jag sakna min pojke så grymt mycket så jag kommer nog messa och ringa honom ett antal gånger under kvällen, haha. Lite separationsångest tror jag. ;) Men det är ju bara en natt så det ska nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har faktiskt funderat på de ;D Sälja dom och köpa nya :$ Men dom är slut där jag köpte dom så då får jag köpa andra :(

2010-04-06 @ 10:21:14
URL: http://hedenbergjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0