KUL liv.

  2010-04-29 | 10:09:42
Har precis haft nationella i Engelska B, writing. Det gick hyfsat bra, var inte så svårt, hoppas på ett bra betyg!

Just nu sitter jag inne på handel och ska göra klart uppgiften i näthandel B; att skapa en hemsida. Har ungefär två sidor kvar att skapa, + framsidan så det kommer nog inte att ta så lång tid.
Klockan 12 står det att vi har prov i företagsekonomi, men det var nog den dummaste tiden min lärare har kunnat sätta provet på. Den tiden har vi estetisk verksamhet och tydligen så tror han att alla i klassen har "Handel" då, men det finns vissa som inte har det och som har ganska mycket att göra på den lektionen.

Jag har cabaré, och hade det inte varit för att det faktiskt är en kurs som jag får betyg i så hade jag väl inte brytt mig. Men nu har vi premiär nästa vecka, allt är kaos och så ska jag få betyg i den kursen, vilket innebär att det är ganska viktigt att jag går på den lektionen. Men såklart så är inte min lärare i företagsekonomi här heller så jag kan inte fråga om jag får göra det tidigare. Det gör mig lite sur!


Men jag har nog bara vaknat på fel sida idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0