Kan inte vänta!!!

  2010-04-28 | 09:03:38
Seriöst. Jag är världens största Harry Potter fan.. eller ja, nästan iallafall. När jag gick i mellanstadiet blev jag kallad för "Harry Potter-nörden". De kunde fråga mig om ALLT som hade med Harry Potter att göra, jag kunde alltid svaret. Nu för tiden kan jag inte ALLT, som årtal och sånt där i böckerna.. men jag kan mycket. Och böckerna ligger mig varmt om hjärtat, det kommer de göra mycket länge tror jag. De är speciella.
Så, nu längtar jag till nästa film! Jag har dock tyckt att de har uteslutit lite väl mycket viktiga detaljer i de senaste filmerna, till exempel hela quidditchmatchen i 4:e filmen, och i 5:e hade de väl ingen quidditch alls? Men vad jag har hört så ska de lägga in så mycket detaljer som de bara kan i sista, vilket jag verkligen hoppas, annars förstörs ju alltihop. Detaljerna är ju så viktiga för att man ska förstå handlingen och man får ju även reda på saker man undrat från de andra böckerna. Men den verkar bra i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0