If I could

  2010-04-30 | 00:00:06
Min ekonomiprov gick över förväntan. Första delen skulle man svara på frågor, gick hyfsat men inte jättebra, eftersom jag liksom inte får ner mina tankar på papper, haha. Så svårt att förklara fast jag förstår egentligen.. Andra delen var iallafall att man fick ett papper med händelser som man skulle bokföra med hjälp av BAS-kontoplanen. Det gick väldigt fort, för det var eeeeenkelt! Hoppas jag, visar sig vad för betyg som komma skall.
Bokföring windows 95 (Bild från google)
Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, imorgon är jag i skolan ett tag, sedan åker jag till Uppsala och firar Valborg med min pappa, min pojkvän och min bror. Min syster skulle tydligen med sina kompisar på stan så henne ser man nog inte skymten av, brukar väl vara smockat över hela Tuppsala.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad va de för frågor? :D

2010-04-30 @ 09:41:30
URL: http://jessicajanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0