Fredag!

  2010-04-02 | 11:36:02
Folk har börjat festa redan, jävlar vad musik det spelas i någon av lägenheterna, hehe. Själv ska jag sitta själv i eftermiddag. Min syster är här nu, men mamma kommer och hämtar henne sedan. Min älskling jobbar eftermiddag så han åker nu vid ett och kommer hem typ efter 10 ikväll.. buhu! Nej men jag får väl sitta och kolla på disney channel och äta godis hela kvällen. Kanske ta en kopp te eller två.
Nu har jag påsklov, det är jätteskönt! Kommer att hända mycket roligt också, eller litegrann iallafall ;). På tisdag drar jag ut på havet på studentkryssning, ska bli grymt skoj, bara jag kommer i den rätta partystämningen! Nästa fredag kommer det en liten grupp underbara brudar hem till mig för lite dricka, skratt och stoj! Myyys! Får väl bli en liten "inflyttningsfest" haha.
Nu tjatar min syster om att vi ska äta frukost, vi är lite sega, haha! Men jag slänger in en look of today senare :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Okej... Nice! :-D

2010-04-02 @ 16:44:01
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0