Dove VisibleCare

  2010-04-10 | 18:12:39
Jag har fått äran att som Buzzador få testa en ny duschcreme från Dove; "Dove VisibleCare".
Dove visibleCare är den enda duschcrémen som innehåller den Nutrium moisture, en patenterad teknologi som ska ge dig en vackrare hud efter endast 3 veckors regelbunden användning.
Nutrium Moisture är en unik kombination av skonsam rengöring och åtefuktare som är identiska med hudens naturliga ämnen. Dove VisibleCare innehåller mer av hudens återfuktare än vanliga duschtvålar.
Jag har testat den här duschtvålen nu ganska regelbundet när jag duschat, och visst känner jag en förbättring. Framförallt eftersom jag har väldigt torra ben som kliar något oerhört mycket. Efter ett par dagars användning så kände jag att det inte kliade lika mycket, men det kom tillbaka efter ett tag tvärr. Jag är lite besviken, jag hade väntat mig lite med synligt resultat faktiskt.
Ett plus är att den är dryg, den ger ett rikt lödder av bara en lite klick, vilket gör att den räcker länge. Jag tyckte också att den funkade oerhört mycket bättre på händerna än på resten av kroppen. Jag hade min flaska stod vid diskhon eftersom mina händer blir så grymt torra av alla diskningar. Men när jag började använda Dove efter varje diskning så blev huden på händerna len som en babyrumpa! Det var kul.
Jag är alltså en Buzzador. Att vara en Buzzador innebär att jag ska testa produkter och sedan berätta för mina vänner och mitt umgänge om dessa produkter och även dela ut småtester till dem. Idén är att marknadsföra nya produkter genom mun-till-mun.

Du kan själv bli en Buzzador och få testa på nya produkter! Det kan du bli genom att klicka här.

Kommentarer
Postat av: Ähliin.

FAN! Nu glömde jag ju dem igen!! >: Jag får väl ta dem i veckan! ^^ Smartass I am. ^^'<3

2010-04-11 @ 17:13:35
URL: http://elynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0