1 april

  2010-04-01 | 15:43:01
Haha! Min pojke ringde när han slutade jobbet och sa att han skulle svänga förbi sina föräldrar innan han åkte hem, för att snagga av sig håret. Jag blev smått ledsen, haha, jag gillar när han har långt (fast det är ju inte till axlarna och så ;P) som man kan dra fingrarna igenom. I alla fall, jag lade på och sedan så kom jag på att det var första april. Nu blev jag grundlurad tänkte jag då.
Men nu är han hemma och han har faktiskt snaggat sig! Men han är faktiskt fin i det också, även om jag gillar när han är långhårig, hehe. Min pussgurka!

Nu ska vi ta bilen till grytnäs och hem till mormor för att få en god påskmiddag med en halva av min tjocka släkt! Vi hörs sedan ;) Slänger in en liten look of today också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0