Freedag!

  2009-10-30 | 17:30:00
Hej alla glada! Hur är det med er? 

Jag njuter för fullt med mitt höstlov, även om jag skulle vilja vara i skolan (?!) och jobba med vår monter och allt annat inför UF. Efter denna vecka har jag ju två veckors hel praktik också, så jag missar mycket viktig tid vi kan hålla på med det. Men men. Shit happens?

Vet ni vad? Jag är sjukt sugen på att göra egen glögg! Hittade ett recept igår i en av mammas gamla kokböcker, tror det var en från Hemköp. Tänk er själva att bjuda era vänner eller er familj på hemmagjord glögg. Lyxigt!
Nej, nu ska jag välja ut lite bilder från resan + lite annat smått och gott som jag ska framkalla :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0