Värmen strålar in genom fönstret.

  2009-05-26 | 12:00:56
Ignorera rubriken, eftersom här där jag sitter så är persiennerna nerdragna så att solen tängs ute och sedan så blåser det kalluft så att jag fryser, haha. Willys ringde för en stund sedan och frågade om jag kunde jobba idag mellan 13.00 - 19.00, eh sa jag, jag går ju i skolan till klockan 4. Sedan så kom hon på att jag bara tränat kassa en gång och att det skulle vara lite taskigt att sätta mig i kassan idag då, så hon skulle höra av sig till mig igen lite längre fram så att jag kan få fler kassatider att träna på. Och nu börjar snart min lektion, då ska jag jobba på som sjutton med de sista sidorna, eftersom tidningen ska vara inlämnad idag!

Puss på er!



Förresten så somnade jag på spikmattan igår, låg och kollade på teve och helt plötligt så vaknade jag och upptäckte att jag sovit i ca två timmar. Skapligt röd och prickig jag var på ryggen! Men det var väldigt skönt och avslappnande, och det är inte sista gången kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0