Toresday

  2009-05-28 | 20:24:35
Höll på att skriva onsdag som rubrik, haha! Det var ju igår ;)

Slutade 11 idag, så jag fick skjuts av mamma hem, och sedan dess har jag setat och pluggat. Ska ha muntligt förhör om internationell politik nästa torsdag i samhäll. Tänkte inte göra den först eftersom den är frivillig och jag trodde inte att jag skulle behöva göra den. Trodde ju att jag låg på ett G utan möjlighet att höja eller sänka, och då kändes det onödigt. Dock så fick jag veta idag att jag låg på ett starkt VG och hade möjlighet att höja mig till ett MVG om jag gjorde väldigt bra ifrån mig på förhöret, så ja, det var bara att ta hem boken då och börja plugga. Jag kommer att bli sur om det inte går vägen, men då är det väl så ;).

Och juste, ska jobba imorgon. Har bara en lektion på fredagar ju, och slutar klockan 10, så mellan 10 och ca 18-19.00 ska jag jobba på willy:s. På lördag blir det också att jobba, men då mellan 08.00 och 12.00. Vilket betyder att jag får ta det lugnt och inte vara ute på avestafestivalen för länge i morgonkväll!

Nu ska jag slå igång teven och äta lite ostbågar + jordnötsringar med mamma. Senare ska jag ringa älskling.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0