Solskensdag

  2009-05-25 | 21:00:42
Vilket underbart väder det har varit idag! Känns verkligen att sommaren är på G nu, och det är härligt! :) Jag har precis kommit in efter att ha varit ute och kollat på när familjen Stridh pillat med grunden till växthuset. Blev bara liite småkyligt alldeles innan vi gick in, före det så var det jätteskönt!

Nu ska jag sätta igång teven och lägga mig på Anki-Panki-Päronskafts spikmatta en stund. Tror att det kommer att göra susen för min väldigt ömmande nacke.
 Dock tror jag inte att det kommer försvinna helt, med tanke på att jag haft ont i flera år, men det är så det går när man inte kan lära sig att ha en bra hållning och inte spänna sig! 

Jaja, men ha en fortsatt trevlig kväll, sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

DU är snygg älskling!!

2009-05-25 @ 21:09:18
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0