Hej!

  2009-05-10 | 00:33:50
Hej alla!
Idag har jag varit i fors i princip hela dagen, och hälsat på Therese. Hon skulle låna en mobil som jag inte använder :)

Så nu har jag kärat ner mig TOTALT i hennes lilla Tindra, så sjukt söt! Behöver jag nämna att jag älskar barn? :) Det kommer nog dröja ett par år till iaf tills det blir min tur, men man kan ju iaf drömma och längta lite, för visst vore det väl underbart att ha ett litet knyte att älska? Haha. Riktigt trevlig dag var det iallafall, tack för det! <3

Sedan så fick jag skjuts hem av dem, för John skulle ut och leta älg, haha! Och då tvingade jag bort min pojke från datorn för att se på film med mig. Men somnade efter halva filmen, så då stängde han av, och vi hamnade vid varsin dator. Nu ska jag dock gå och lägga mig, är jättetrött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0