Tillbaka till skolan!

  2009-03-30 | 13:06:24
Ja, nu har jag kommit tillbaka till skolan igen efter praktiken. Lite jobbigt är det, men ändå skönt. Jag har fått stå i caféet nästan hela dagen, fick hoppa in för en annan. Men jag är tvungen att gå på den lektionen jag har nu, naturkunskap, eftersom det är redovisning nästa vecka och vi inte har gjort klart allting i gruppen än. Efter det har jag ju keramik och den har jag missat så himla mycket av ändå så den får jag inte heller missa.

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, förutom att humöret går upp och ner som vanligt. Idag är det värre än igår, eftersom jag knappt kunnat sova inatt. Jag hoppas att det går bättre i morgon. När skolan slutar ska jag iväg och sjunga igen, det ska bli kul. Ska ju "uppträda" på onsdag :)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Jessica :)

redovisning nästa vecka? ;o

oj, direkt på måndag? :O



<3

2009-03-30 @ 14:11:16
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/
Postat av: Erica

Vad är det för uppträdande du ska göra? =)

2009-03-30 @ 19:18:49
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Erica

Jaha, trevligt! =) Hoppas att det går bra! Förresten, jag vet inte om jag har berättat att jag har lagt till din blogg att prenumerera på via Bloglovin', men det har jag i alla fall gjort. För ganska så längesedan. :-P Så du vet. He he.

2009-03-31 @ 13:46:19
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0