Tårar kommer och går.

  2009-03-28 | 23:34:41
Jag vet, mina rubriker är usla, men jag är usel på att skriva rubriker, så ni får ha er till tåls med det.

Min älskade pojkvän har åkt iväg med mig älskade svärmor (blev många älskade där) för att hämta Hencke. Själv sitter man här, vi har precis kollat på Bolt. Den var faktist jättebra, och jag skrattade många gånger. Jag rekommenderar den verkligen!
Har även kollat igenom alla bilder ifrån Lanzarote. Det var jobbigt, jag längtar jättemycket tillbaka, och det var jobbigt att se vissa bilder. Det känns som en evighet sedan, som att det var flera år sedan, fastän det var liite mer än en månad sedan.
Sitter även och lyssnar på lugna låtar, riktiga gråt-ballader. Det är skönt, riktigt skönt. Tror att jag behöver det.


Kommer att bli jobbigt att gå till skolan på måndag, eftersom det kommer i attacker så har jag ingen aning om hur det kommer gå. Dock vet ju min klassföreståndare vad som hänt eftersom jag träffade henne på min praktik. Förhoppningsvis går det riktigt bra, jag ska se till att försöka hålla mig sysselsatt.



_________________________
Hasta manana til we meet again
Dont know where, dont know when
Hasta manana, baby, hasta manana, until then

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ingeinting ;S jag är bara så sjukt deppig :/ Vet inte varför

2009-03-29 @ 15:23:20
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0