Söndag

  2009-03-08 | 20:52:06
Hej alla godingar!

Gles uppdatering, men det visste ju ni att det skulle bli framöver så. :) Iallafall, helgen har varit helt okej! Igår var vi på en av mina äldsta vänners mammas 40-års fest, och gud vad galet det var! Men det var väldigt kul, och roligt att träffa folk man inte träffat på jättelänge! :)

Idag har det väl varit en allmänt seg dag, vi har i princip inte gjort något alls! Och nu väntar en veckas skola igen, haha!



Jag orkar inte skriva just nu, älsko och jag ska kolla på valkyria :) puss! :*



min "outfit" igår på festen. :) lägg märke till att jag har klackar (små men ändå!) och grön ögonskugga :>

Kommentarer
Postat av: Erica

"och gud vad galet det var! Men det var väldigt kul, och roligt att träffa folk man inte träffat på jättelänge" Jag kan inte göra annat än att hålla med fullständigt. :-P

2009-03-11 @ 22:16:16
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0