Som ett tomt skal.

  2009-03-23 | 18:47:26
Tänkte först att jag skulle vara hemma och inte praktisera idag, men sedan så ångrade jag mig. Skulle jag sitta hemma och älta saker istället? Nej, bättre att vara sysselsatt och få tänka på något annat, så jobbat har jag gjort idag. Det gick faktist bra! Jag slet på med uppackning av varor, och det stod inte på förrän det var dags att gå hem. Skönt var det, och jag trivs mycket bättre denna gång än förra gången, och det är positivt!

När jag kom hem så ringde jag min älskade pojkvän, var så skönt att höra hans röst efter att ha tänkt på det hela dagen. Och det var skönt att få prata lite, även om en och annan tår kom. Men det är sådant som man får räkna med vid sådana här tillfällen. Det känns fortfarande som att det inte är sant, men det känns.

Jag är rädd att jag kommer ligga där ikväll när jag ska sova och få fram alla tankar. Jag måste ha sömn för att orka jobba imorgon, men jag vet inte om jag kommer kunna sova. Får sätta igång en film och försöka tänka på annat.

Jag tänker på er<3

May it be an evening star
Shines down upon you
May it be when darkness falls
Your heart will be true
You walk a lonely road
Oh! How far you are from home

darkness has come
Believe and you will find your way
darkness has fallen
A promise lives within you now

May it be the shadows call
Will fly away
May it be you journey on
To light the day
When the night is overcome
You may rise to find the sun

Kommentarer
Postat av: Jennifer

mens.. ;)



Det är hemskt! <3

2009-03-23 @ 19:05:25
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Likisar :D <3



Ja fyfan :(

2009-03-23 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0