Skön skoldag!

  2009-03-10 | 10:49:47
Åh, jag ville bara fortsätta sova i morse när klockan ringde, och min pojkvän kände nog detsamma. Blev lite stressigt att hinna med, men vi hann och nu sitter jag i skolan. Har haft två lektioner, och nu har vi visst slutat. Hade glömt att vi har kompensationsledigt från kvart över 1 idag. Och eftersom jag har lunch ända tills dess så har jag slutat. SKÖNT!

Börjar att bli förkyld också, väldigt kul.. nja, men eftersom min snuviga syster var hemms hos oss i helgen så är det väl inte konstigt, haha!
_______________

Nu ska jag ta och käka lite lunch med älskling, och sedan åker jag kanske hem, ås få han komma sedan!

Kommentarer
Postat av: Erica

Nej, jag tycker inte heller att allt på Disney Channel är bra, men jag tycker även att det dåliga är roligt att titta på. Det blir liksom roligt för att det är dåligt. Jag tycker t.ex. att Hannah Montana är ganska kasst, eftersom Miley Cyrus inte alls kan spela (och knappt heller sjunga), men det är roligt att se på ändå. :-P He he... Men, som sagt, jag får nästan aldrig se på Disney Channel, eftersom jag inte har det själv...



2009-03-12 @ 13:09:31
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch det är jäkligt jobbigt med tidiga mornar:/ Ha en bra dag iaf.

2009-03-12 @ 19:51:28
URL: http://queenies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0