Lördag

  2009-03-28 | 19:47:16
Hej allihopa! Nu kommer en lite uppdatering från mig då.

Har ÄNTLIGEN fått sommarjobb nu. Det blev på Willy:s, efter att ha jobbag och slitit hårt som attan hela veckan för att visa att jag verkligen är VÄRD det. Och det lönade sig. Och jag är sjukt stolt över mig själv, för ärligt talat så ville jag egentligen bara vara hemma, ligga i sängen och ha täcket över mig hela veckan, det har inte varit en bra vecka alls, vilket ni har märkt på mina inlägg. Men det är sådant man får räkna med under omständigheterna. I alla fall, det pratades om i mitten av veckan om att jag skulle få jobba lite "extra" under sommaren, att jag inte skulle få ett fast schema utan få jobba lite när det var kris och så, och inte förrän jag blivit 18, men igår så fick jag beskedet att jag skulle få jobba på golvet tills jag blir 18, och sedan i kassan. Glad som attan blev jag, äntligen slipper jag gå och leta längre, nu är det fixat och jag kan fokusera på annat. Hur jag kommer att lösa transporter till och från får jag ta längre fram.
__

Idag är jag hemma hos älskling, och det är skönt. Har inte varit där sedan i måndags morse, så det var verkligen skönt att komma hit och träffa alla igen. Speciellt nu.

Har även varit i horndal idag, och sjungit med Hanna och David, eftersom vi ska ha "spelningar", nästa vecka. Ska bli kul faktist :)


Nu har ni fått er en liten uppdatering, något mer har jag nog inte att skriva om, förutom att tacka alla som är ett otroligt bra stöd när något händer, mamma
, och alla ni andra. Tack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0