Ingen har väl missat?

  2009-03-09 | 08:53:07
Visst har väl ingen missat denna "gratisvåg", hemsidor där man samlar poäng och får i utbyte presentkort som man kan handla för. Jag har varit medlem på gratismakeup ett bra tag, men varit väldigt skeptisk till om det verkligen funkar. Så berättade en kompis för mig i förra veckan att hon nu hade fått ihop alla poäng och skickat iväg en order. Efter ett par dagar så fick hon hem presentkortet i brevlådan! Och jag tänkte "Shit, det funkar!" Det bästa är, att du behöver inte betala något alls, om du inte vill! Jag har fått alla mina poäng jag har hittills genom att logga in och svara på en fråga varje dag (+2p) samt att besöka hemsidor. Nu har jag bara några poäng kvar till mitt första presentkort! :D Och det behövs verkligen, jag har ingen mascara. Dessutom så kan du lösa in presentkortet på h&m också, så du kan köpa kläder om du vill ;)

Så, jag förstår egentligen inte vad du väntar på, bli medlem idag och se det själv! Är du inte nöjd så är det bara att avregistrera dig, och det kostar som sagt INGENTING! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0