Hm, what?

  2009-03-22 | 18:53:50
Rubriker är inte min starka sida.
Nåja, gårdagen var väldigt trevlig! Vi åt pizza, hyrde film, samt spelade Lips, Mortal Kombat och Halo :D. Jag sög? Fast jag var bäst på lips, haha!

Idag så åkte vi hem till mig först, och jag hämtade kläder och vi åt mat. Hann träffa mina syskon också en snabbis, iaf de stora! Sedan bar det av till the Stridhs då. Kommer inte kunna vara där på typ hela veckan nu då, eftersom jag börjar så tidigt på praktiken, kommer kännas konstigt. Dock ska jag sova i Elins lägenhet med knäpplot själv två dagar, så det ska bli kul iaf :).

Jag vet inte vad det är med mig, men jag sitter och kärar ner mig i massvis med husgeråd och dekorationer till hemmet. Jag vet inte vad det är som fått mig att vilja ha en kaffebryggare och tvålkoppar, men jag är grymt sugen på det. Fråga inte, för jag har inget svar, hah! ;)

Nu ska jag iaf gå och kolla på film med älsko, vi hörs till helgen igen tror jag.
Ha det bra! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0