En liten lista på morgonen

  2009-03-09 | 11:27:46

Rolig listan om mig:

namn: Emelie Ahlin
födelsedag: 10 juli
födelseort: Avesta
uppvuxen i: Avesta / (landet)
bor: Avesta (landet)
ögonfärg: typ gröna
hårfärg: Just nu brun, originalfärg är cendré
pluggar: Handel
familj: Mamma, plastpappa, pappa, lillasyster och lillebror, storebror, pojkvän + pojkväns familj :)


FAVORIT...
färg: det är många, men jag gillar svart, vitt, blått och grönt mest :)
plats: det vet jag inte riktigt :o
land: just nu spanien (kanarieöarna)<3
bok: Godnatt mister Tom
fordon: chrilles bil ;)
film: Just nu är det The green mile
djur: hund/katt
affär: New Yorker
serie: House
café: I avesta är det coop caféet, i uppsala är det Landings

plagg: min rosa klänning
skor: mina gråa stövlar
aktivitet: gå ut och gå

BRUKAR DU...
titta på dig själv i spegeln: haha jaaa!
gnälla: ja, mest när jag är trött
skrika: ibland
sova: Ja
försöka vara annorlunda: försöka? Varför skulle jag vara som alla andra? klart jag är annorlunda, ingen är ju som jag :)
klä dig i svart: Ja, många av mina kläder är svarta ;)
gå till kyrkan: om det är något där, som bröllop eller dop.
gå i skolan: japp
röka: nej.
ljuga: det händer väl, men inga allvarliga lögner, bara en vit, sällan
hata folk: inte ofta, men ibland så går det inte att förneka det.
lita på folk: de närmsta ja

NÄR...
Köpte du något senast: förra veckan, två böcker
Kramades du senast: I morse
Åt du senast: äter tuggummi nu ;)


VEM...
Saknar du: en kompis som jag inte träffat på flera år!
rörde dig sist: Emelie L
vill du slå: ingen
kramade du sist: Annica
vill du vara som: mig själv
sårade dig sist: vet inte 
gjorde dig riktigt glad senast: kommer inte håg, men det var nog Chrille, :P

HAR DU... 
brutit några ben någon gång: Nej
några piercings: Hål i öronen
egen dator: ja, men den står hemma hos pappa :)
gjort bort dig rejält: haha jodå!
bra självförtroende: nja, det är på g
kysst någon: haha ja!
varit/är kär: Ja, och är det nu!

HUR...
svarar du i telefonen: "Aa det är Emelie?"
mycket pengar har du: typ 6000 sparat, och liiite på kortet, tror jag
ofta bäddar du sängen: när jag orkar :P
ofta städar du: ibland :)
många stör du dig på: bara en just nu!
ofta träffar du din familj: Jag träffar någon familj varje dag :)

TROR DU...
att du kommer bli något: jobbigt att inte bli något liksom?
på gud: nej
på rymdvarelser: ja, inte gröna marsmänniskor, men jag tror att det skulle vara mer osannolikt att vi är helt ensamma i hela universum, än att det ska finnas liv på andra planeter.
att folk tycker om dig: alla kan ju inte göra det, men jag hoppas att mina vänner gör det iallafall :)
på ett liv efter detta: ja det för jag

ÄR DU...
förstående: oftastöppensinnad: jodå
osäker: ja!
intressant: haha vet inte?
hungrig: Ja!
smart: såklart!
barnslig: jämt
liten: nejdå
frågvis: ibland
organiserad: nja, ibland
hälsosam: inte för tillfället
blyg: ja, i början :)
lättuttråkad: ibland!
ansvarsfull: jodå
arg: nej inte nu
ledsen: nej
glad: jadå
pålitlig: ja!
positiv: för det mesta
Lätt att förföra:¨nja, det beror på ;)
bra på att ge komplimanger: jodå :)

VÄLJ
katt eller hund: båda!
vit eller svart: svart
varmt eller kallt : varmt
vatten eller land: land
sex eller kyssar: kyssar
telefon eller internet: telefon
musik eller teater: Musik
bok eller film: bok
leva eller dö: leva

Komedi eller skräck: komedi

Pirat eller Viking: viking ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0